duminică, 16 octombrie 2016

Review Sampon&Balsam pentru par uscat si deteriorat Balea

Astazi vreau sa va prezint gama de sampon si balsam Balea DM pe care am folosit-o in ultima perioada.

De obicei am prejudecata (care sper sa nu se confirme) ca ¨obrazul subtire cu cheltuiala se tine¨ si ca rareori poti gasi produse eficiente la preturi bune.

Deoarece un supermarket DM este amplasat strategic, special pentru mine :), il vizitez destul de des.

Unele produse mi-au placut, altele mai putin, iar altele au fost catastrofale pentru tenul meu (poate exagerez, in orice caz, servetelele umede cu aloe vera de fata nu mi s-au potrivit).

M-am gandit ca poate nu sunt eu clienta perfecta si ca am asteptari prea mari de la produse care sunt, la urma urmei, de nisa. Nu sunt produse profesionale de ingrijire a parului sau tenului, asadar trebuie sa fiu constienta ca nu pot obtine aceleasi rezultate cu un sampon de 5 ron ca unul de 50 de ron.

Oare diferenta de pret nu se justifica, este in fapt aceeasi Marie cu alta palarie? Din experienta mea, unele produse pentru ten sau corp de la branduri consacrate (ale caror produse le ador) nu mi s-au potrivit (cum ar fi serumul de zi si noapte de la Bioderma sau cel iluminator si cel pentru miscorarea porilor Estee Lauder, fondul de ten Vichy Dermablend), iar pe altelele le folosesc de cativa ani buni (cum ar fi fondul de ten Estee Lauder Double Wear).

Iti trebuie multa rabdare si calm sa gasesti produsul potrivit; si mai ales sa fii open minded, mereu deschis spre orizonturi noi.
 
In fine, trecand peste prejudecati, mi-am luat acest sampon si balsam. Nu eram convinsa daca trebuie sa-mi iau si balsam, dar am zis ca daca tot e bal, sa fie pana la capat.

Alegerea a fost motivata de...un parfum incantator de vanilie. Ador vanilia oriunde si in orice: de la Coca Cola (varianta cu vanilie e no.1 pentru mine), budinci, torturi, parfumuri...

Mi-am spus ca, chiar si daca nu o sa-mi curete parul bine si o sa fie pleostit dupa cateva ore, macar miroase suficient de bine sa-mi rasfate simturile pe moment.

Sincer, rezultatul testarii a fost peste asteparile mele. Iata de ce:

- samponul si balsamul au in compozitie extract de vanilie, ulei de migdale, vitamina B3 si provitamina B5
- nici o gama de produse Balea pentru ingrijirea parului nu are silicon sau parabeni si nici nu a fost testa pe animale
- desi este un sampon pentru par degradat, podoaba capilara este curatata in profunzime si capata un volum de invidiat
- balsamul imi hraneste si descurca parul, dar nu-l ingrasa
- aroma placuta de vanilie si migdale este minunata. Este o experienta olfactiva placuta, in timpul spalarii se simt intens notele de vanilie
-parul ramane matasos, are o stralucire naturala, este usor de descurcat
- si, de ce nu, ambalajul este placut privirii iar pretul atractiv (6-7 ron)

All in all, aceste produse m-au impresionat placut, astfel incat m-am decis sa mai acord o sansa produselor Balea.


Voi ce parere aveti despre produsele Balea? Care sunt preferatele voastre?

 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu