joi, 13 octombrie 2016

Douglas Beauty Box - septembrie 2016

Ce poate fi mai placut decat sa testezi cele mai noi produse cosmetice si parfumuri?

Raspuns: Douglas Beauty Box

De aceea, astept mereu cu nerabdare Beauty Box-ul lansat de Douglas.

Sa vedem ce minunatii contine beauty boxul din septembrie:

- Gel de dus Seaside Toni Guard 370 ml

Ca si parfumul Toni Guard gelul de dus are un miros fresh, foarte revigorant si o spuma bogata.

- Surpriza surpizelor setului au fost 3 inele de prins parul. Am vazut acest tip de inele in H&M si nu mi-am imaginat cum poate sta parul prins, credeam ca le scot cu greu din par. De departe, inelul acesta a devenit preferatul meu pentru ca pot sa-mi strang parul intr-o coada de cal deoarece imi ofera o sustinere foarte buna a podoabei capilare si este foarte usor de folosit.

- Noul parfum Chloe 5ml, lansat in exclusivitate la Douglas. Ador parfumurile Chloe. Am avut pana acum Love by Chloe si See by Chloe.

Miniatura primita m-a convins ca Chloe are parfumuri cu note florale inconfundabile. Sincer de cate ori miros sticluta (caci esenta se simte din sticluta) ma gandesc ca miroase curat. :)

Pentru mine curat si pur este definitia Chloe. Nu e cazul sa te astepti la un parfum complex, cu note care se releva pe parcursul intregii zile (cum e spre exemplu Calvin Klein Obsession).

Este un parfum care miroase placut, perfect. Nu-i gasesc nici un defect. De asemenea, persista intreaga zi, iar pe haine ramane zile intregi parfumul.

- Crema exfolianta Shiseido 30 ml

Este pentru prima data cand folosesc un produs de la aceast brand. Avand cateva experiente nu tocmai placute cu creme si serumuri de la diverse branduri care nu s-au impacat bine cu tenul meu, ma hotarasem sa nu risc cu achizitii noi. Ultima crema exfolianta de fata pe care am avut-o a fost de la Estee Lauder, care din pacate nu m-a convins.

Singura crema exfolianta pe care merita sa o amintesc aici este, cred, cea pentru peeling enzimatic cu extract de papaya de la Sephora. Aceea mi-a placut in mod deosebit si am folosit-o cu placere.

Gratie Cutiutei Douglas :) am descoperit un produs care mi-a placut inca de la prima folosire. Mi-a indepartat delicat celulele moarte de la suprafata pielii, dar nu mi-a simtit in nici un moment tenul agresat sau uscat. Iar parfumul este...incantator. Inca nu o pot recomanda caci am folosit-o de 2-3 ori pana acum, dar inceputul pare promitator.

- Crema intens hidratanta Collistar pentru piele uscata (30 ml). Am folosit crema si pot spune ca este tolerata de pielea mea, dar un minus este ca se absoarbe foarte greu in piele. Imi place ca pielea ramane hidratata si catifelata. Nu are nici un parfum, iar textura este onctuoasa.

- Ruj Lancome Rouge in Love

Este un ruj cu finish glossy, hidratant, si persista pe buze timp indelungat (chiarsi dupa ce mananc, desi culoarea se estompeaza in timp).

Pare a fi un gloss, se intinde cu usurinta pe buze, culoare e vibranta si foarte persistenta. Mirosul fructat este de asemenea minunat.

- Miniatura Givenchy Gentlemen Only

Pe langa aceste produse in Beauty Box-ul Douglas am gasit si cateva vouchere valorice cu diverse reduceri.



De asemenea am mai primit cadou si 2 miniaturi : un serum Estee Lauder Advanced Night Repair 7 ml (serumul preferat)  si crema Advanced Time Zone pentru conturul zonei ochilor 3ml, caci, dupa cum stiti, Estee Lauder este brandul meu preferat (in special produsele pentru ingrijirea tenului si cele cosmetice).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu