vineri, 7 octombrie 2016

Review apa de gura Listerine

Cu o istorie bogata, marca Listerine a aparut de ceva timp si pe rafturile din magazinele nostre.

Pana acum evitam sa cumpar produse Listerine, poate din cauza reclamei excesive, poate din cauza exagerarii efectelor aniseptice (elimina pana la 99,99...% din germenii bacteriilor).

 Dar am zis sa incerc si acesta apa (mie imi placea in mod deosebit apa de gura Sensodyne). 

Prima data cand am folosit-o am experimentat o senzatie ciudata cum ca am gresit sticla si ca de fapt am ingerat formaldehida sau alte oravuri. Nu stiam daca este de bine sau nu. 

Simteam ca efectiv am inghitit otrava, formol, benzina, sau in cel mai bun caz o solutie improvizata cu spirt. Imi amintesc chiar ca am luat sticla  in mana sa ma uit mai bine (poate am incurcat sticlele si in realitate este Cilit Bang).

Trecand peste prima senzatie, pot sa va spun ca pe mine m-a convins. Mi se pare o apa de gura foarte buna si eficienta. 

Asa cum ne putem imagina cu totii, periuta si pasta de dinti nu sunt suficiente pentru o igiena orala completa, caci dintii sunt doar o componenta a cavitatii bucale. Trebuie sa folosim o solutie care ajunge si in locurile in care periuta si pasta de dinti nu poate patrunde.

Desi as putea sa scriu un articol amplu despre importanta igienei orale si despre convingerea mea ca este mai bine sa previi decat sa tratezi, prefer sa va las linkul spre site-ul Listerine

Acolo puteti gasi informatii folositoare despre igina orala a adultilor, copiilor, despre albire si halitoza, sensibilitatea dentara si multe altele. Site-ul lor mi se pare foarte bine organizat, informatiile pe care le gasim sunt binevenite si structurate intuitiv. 
 
Din perspectiva consumatorului, pot afirma ca imi place apa lor de gura. Am incercat numai varianta Cool Mint, dar sunt multumita de produs. Daca as schimba sau nu produsul, ramane de vazut.












2 comentarii:

  1. la inceput si mie mi s-a parut la fel, acum mi se pare prea verde, cred ca imi coloreaza dintii. Nu-i nimic, Iḿ keep looking for perfection :)

    RăspundețiȘtergere