joi, 13 octombrie 2016

Review Periuta de dinti electrica Dr. Mayer cu inductie, reincarcabila

Tehnologia ne-a schimbat in mod cert viata; in doua cuvinte faster, better.

Pentru mine este o evolutie normala si benefica. Altii sustin ca ar trebui sa traim mai aproape de natura si ca utilizarea celor mai noi gadgeturi nu ne imbunatateste in mod considerabil existenta.

Cred ca adevarul e undeva la mijloc; Se stie ca extremele sunt periculoase.

Pentru mine cel putin, o periuta de dinti electrica nu e un moft. Are beneficii reale si nu o consider doar un moft.

Am citit ca periuta de clasica ar curata dintii la fel de eficient si ca periuta electrica ar fi pentru oameni lenesi. :)

Well, poate o fi si un sambure de adevar aici, insa eu nu pot sa-mi imaginez ca, oricate miscari energice de mana as avea, pot egala performantele unei periute electrice.

De aceea mi-am cumparat acum 2 ani prima periuta de dinti electrica. Deoarece nu eram convinsa de beneficiile unei astfel de periute, nu am investit foarte mult.
Produsul m-a convins de la prima utilizare. Imi simteam dintii foarte curati si spalatul in sine a inceput sa-mi placa. Si da, la inceput, imi faceam scenarii cum imi sar dintii sau cum o sa-mi sangereze gingiile de la periajul energic. In cazul meu, nu s-a intamplat asa. De atunci am ramas fidela periutei electrice, prietena mea cu care imi incep ziua si imi termin seara.

Ca puncte minus ar fi consumul bateriilor. Cam la 2-3 zile trebuia sa incarc bateriile, ceea ce imi displacea.

Intr-o seara, cand navigam pe site-ul emag cautand o periuta reincarabila, am gasit o marca tentanta (cel putin pentru mine care fac parte din categoria cumparatorilor in continua cautare de noi branduri si experimente).

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu, cand e vorba sa cumpar online ma uit si la review-urile celorlalti cumparatori. Statistic e imposibil sa apreciez ponderea review-urilor in decizia mea de a cumpara, dar e in orice caz mare.

Asadar, dupa parcurgerea reviewurilor clientilor, majoritatea pozitive, m-am decis sa-mi cumpar periuta reincarcabila  Dr Mayer

Dupa 2 saptamani de utilizare pot spune ca sunt incantata de achizitie; acumulatorul tine foarte mult, am incarcat-o cam la 12 zile. Produsul are o garantie de 12 luni si un design  high tech. Imi plac liniile elegante ale periutei si culoare (monocroma).

Cateva detalii despre produs: are 8800 de oscilatii pe minut, 2 capte incluse, 2 programe (unul de curatare si altul pentru dinti sensibili). In plus, are un temporizator si periuta se opreste automat dupa 2 minute (durata medie a unui periaj).

O periuta de dinti reincarcabila mi se pare cea mai buna investitie in igiena noastra orala. Desigur, si periuta mea Braun mi se pare folositoare, dar sincer, prefer Dr Mayer.

Nu mai am grija bateriilor si pe termen lung cred ca-mi voi reupera investitia. Apreciez ca am avut un cap suplimentar inclus in pachet. Desi multi au reclamat calitatea acestor capete, eu sper sa nu am o experienta neplacuta. Pana acum, nu mi s-au rupt sau dezmembrat perii.

In pachet este inclusa si o carticica cu instructiuni de utilizare. 

Raportul calitate/pret a fost bun, am prins o promotie si am achizitionat-o la aprox. 55 de ron. 

Un alt auu mi se pare, cum spuneam mai sus, designul produsului. Pare o periuta fabricata din material de calitate, rezistent. Fie ca doar pare, sau asa e, pot spune ca eu o tin foarte bine in mana, nici gand sa-mi alunece.

Cel putin pana acum este o periuta de nota zece. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu