vineri, 19 august 2016

My best newest finding: Suplimentele nutritive Alive Secom

Astazi vreau sa va prezint ultima descoperire, care mi-a redat optimismul si pofta de viata : Alive Secom

Nu sunt adepta suplimentelor nutritive caci am ideea preconceputa ca ingrasa.

Asadar am inceput aceasta cura oarecum sceptica si mereu cu ochii de cantar...

Dupa trei saptamani de administrare pot spune ca sunt cel mai bun lucru care mi s-a intamplat in ultima vreme; mi-au redat pofta de viata, optimismul, energia, tonusul, pielea pare sanatoasa, unghiile mi-au crescut, iar parul nu-mi mai cade. Cantarul arata chiar cu 4 kg mai putin (poate si datorita prietenului meu din ultima perioada, ghimbirul).


Efectele pozitive sunt vizibile. Nici urma de depresie, corpul si mintea sunt intr-un echilibru perfect.

Frumusetea, sanatatea si starea de bine vine din interior. Desi sunt adepta naturalului, provocarile moderne ne dau mari batai de cap.Nu ne putem baza numai pe o dieta sanatoasa pentru rezultate optime; in perioade de solicitare intensa avem nevoie de ajutor.

Acum sa va prezint suplimentele Alive Secom:

O tableta contine 133 de ingrediente esentiale extrase din surse naturale, fiind cel mai complex produs de pe piata: 29 de vitamine si minerale, 37 de extracte din fructe, legume si plante verzi, 12 enzime digestive, 10 acizi grasi Omega 3/6/9, 12 extracte din ciuperci medicinale, 15 antioxidanti si 18 aminoacizi (din 20). - mai multe detalii cat si gramajul fiecarui nutrient le gasiti pe site.

De asemenea, nutrientii din Alive!™ (fara fier) se absorb in circuitul sangvin in mai putin de 30 de minute.

Produsul poate fi administrat de la 1 tableta pe zi pentru intretinere pana la 3 tablete pe zi pentru ameliorarea unei patologii sau conform recomandarii consultantului de specialitate.

Eu am luat o tableta pe zi si intentionez sa tin aceasta cura cel putin 3 luni.

Se recomanda a fi administrata de la 1 tableta pe zi pentru intretinere pana la 3 tablete pe zi pentru ameliorarea unei patologii.

Formula este unica la nivel mondial, de aici si pretul usor piperat de 62 ron.

Pe site-ul Secom gasiti lista completa cu vitamine (printre care A, B12, C, D, E, K, biotina, acid pantotenic si folic), minerale (cupru, magneziu, zinc, fier, calciu, sodiu, potasiu), aminoacizi (glutamina, asparagina, leucina, alanina, arginina, lizina, treonina, valina, si glicina), enzime digestive (proteaza, amilaza, peptidaza, lactaza, celulaza, alfa-galactozidaza, invertaza, lipaza), acizi Omega 3, biotina, retinol, inozitol, colagen...plus multi alti compusi...care suna tentant

Eu sunt foarte multumita de rezultate, ma simt mai relaxata si optimista, am un tonus de invidiat. Stresul si oboseala cronica sunt amintiri.

Nu exagerez cu laudele, iar in rubrica destinata testimonialelor puteti vedea mai bine de 100 de comentarii ale consumatorilor care au numai lucruri bune de spus; de la anemie, depresie, anxietate, oboseala cronica, sau dureri musculare dupa alergare, Alive functioneaza.

Singurul ´´compliment negativ´´ sau nemultumire a consumatorilor este pretul. Astfel, la administrarea a 3 tablete pe zi, pretul tratamentului este de peste 180 ron.

Totusi, daca urmariti site-ul Secom, veti vedea ca in fiecare luna au reduceri, oferte si promotii pentru clienti.

Pana la sfarsitul lunii august, de exemplu, la 2 produse de acelasi fel cumparate, se aplica o reducere de 10%. Daca va abonati la newsletter, mai aveti o reducere de 10% la prima achizitie. Si daca va faceti card de fidelitate puteti beneficia de oferte personalizate.

Deci, cand e vointa, e si putinta. Mai ales cand e vorba de sanatatea noastra, care nu are pret.

Cum e mai bine sa prevenim decat sa tratam, o cura cu suplimente cateva luni pe an este binevenita pentru oricine.

Iar acum, la sfarsit de articol, mi-am amintit ca trebuie sa fac urmatoarea precizare (mai mult sau mai putin relevanta): mirosul ´´bulinelor minune´´ - mari cat un strugure -  nu e tocmai imbietor.

Nici nu aveam pretentii sa emane parfum de ´´Şamiel´´ :), important este ca cele ´´133 de ingrediente naturale, esentiale´´ sa-si faca efectul. Ceea ce simt ca se intampla.




De aceea, daca aveti tonus scazut ca si mine sau suferiti de depresie, stres, anemie, oboseala cronica sau  disfunctii metabolice...., vi-l propun cu incredere.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu