miercuri, 3 august 2016

Review crema de corp Sephora cu efect de lifting si fermitate

Intr-un singur cuvant : minunanta

Nu sunt persoana care ridica in slavi multe produse, de aceea le variez (nu de dragul de a incerca mai multe), dar crema gel de corp Sephora este preferata mea.

Asa cum am mai spus in alte articole, imi plac produsele marca Sephora, iar demachiantul cu efect termoactiv si crema gel pentru lifting si fermitate sunt preferatele mele (va voi povesti si despre aceasta intr-un alt articol).

Imi place ca se absoarbe rapid si nu imi lasa pielea grasa sau lipicioasa.

Nu are parabeni si este potrivita tuturor tipurilor de piele.

Ingredientul principal al cremei este cafeina, care stimuleaza arderile celulare si reduce aspectul neplacut al celulitei.

Mai contine si HydroSenn+, un ingredient activ de origine vegetala cu actiune similara acidului hialuronic, pentru a remodela silueta.

Eu folosesc gelul crema in special pentru hidratarea pielii, caci are o biocompatibilitate ridicata si este usor absorbit (nu trebuie sa astept cateva ore de la aplicare ca sa ma imbrac), desi este un gel anticelulitic. Daca imi hidrateaza pielea e de ajuns pentru mine, daca imbunatateste aspectul de coaja de portocala cu atat mai bine.

Cutia generoasa de 470 ml imi ajunge 2-3 luni.

All in all, eu ma impac foarte bine cu aceasta crema, chiar si pe perioada verii. 

V-o recomand cu drag!

O gasiti in Sephora la aprox. 120 Ron.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu