luni, 22 august 2016

Review Somat - detergent pentru masina de spalat vase automata






Multumita campaniei #buzzsomat organizata de Buzzstore am avut sansa sa testez o intreaga gama inovatoare pentru spalarea vaselor.

Desi folosesc masina de spalat vase de mai bine de un an, recunosc, pana acum nu am folosit Somat. Am preferat sa folosesc marca recomandata de producator.

Masina de spalat vase este cel mai bun prieten al meu. Mi se pare o inventie menita sa usureze munca gospodinelor, dar in acelasi timp ne ajuta sa economisim apa si timp pretios.

Desigur, folosirea masinii de spalat vase are si mici neajunsuri, cum ar fi curatarea nu tocmai pefecta a petelor si grasimilor dificile de pe farfurii, petele de calcar de pe pahare sau mirosul neplacut care apare atunci cand depozitam vasele murdare in masina de spalat.

Toate aceste neajunsuri au fost rezolvate cat ai zice ¨Somat¨.

Cum? Folosind intreaga gama Somat am eliminat toate neajunsurile pe care le aveam atunci cand foloseam tabletele obisnuite.

In cadrul campaniei #buzzsomat am primit un kit de testare ce contine:
  • o cutie cu 20 de tablete Somat Gold
  • o sticla cu solutie de clatire Somat
  • solutia de curatare Somat pentru masina de spalat vase
  • un odorizant pentru masina de spalat vase
  • 3 mostre si pliante cu informatii despre noua gama Somat
  • si, bineinteles, ghidul buzzerului


Timp de o luna am testat produsele Somat, ca sa-mi pot face o parere.

Inca de la inceput am observat ca tabletele Somat spala vasele ¨chiar foarte bine¨ (ca sa ma citez :))) ). Daca pana acum gaseam dupa spalare resturi rezistente de mancare si grasimi, cu aceste tablete nu s-a mai intamplat asa.

Formula tabletelor contine substanțe active cu adevarat puternice in lupta cu resturile rezistente cum ar fi cele de cartof sau paste. Prin urmare, Somat Gold asigură indepartarea perfecta a murdariei si a grasimii fara a necesita pretratare sau posttratare.





Solutia de clatire Somat, utilizata impreuna cu detergentul creeaza un film protector pe suprafata vaselor, prevenind formarea petelor de apa.

In combinație cu apa, creeaza un efect prin care aceasta se scurge neted pe vase, oferind stralucire vaselor, in special celor din sticla. Solutia este eficienta si rezultatul se observa mai ales pe suprafata paharelor si a cestilor.



Am folosit si solutia de curatare Somat pentru masina de spalat vase.

Aceasta indeparteaza depunerile de calcar si de grasime chiar si din zonele greu accesibile ale masinii de spălat vase - pentru o intretinere optima si de durata; se foloseste intr-un un ciclu complet de spalare fara vase, o data la trei luni.

Trebuie sa va spun ca dupa spalare a ramas un miros placut de citrice in urma.




Utilizata regulat, prelungeste durata de viata a masinii. Se poate folosi si pentru a curata si ingriji garniturile usii masinii de spalat vase.

In cadrul campaniei am mai primit si un odorizant pentru masina de spalat vase Somat Deo Pearls Lemon 17g.



Ofera o aroma proaspata de lamaie dupa fiecare ciclu de spalare, neutralizand mirosurile neplacute. Odorizantul durează pana la 60 de cicluri de spalare si ofera un parfum placut.

Aceasta campanie a fost o experienta placuta deoarece am descoperit o noua gama de produse, foarte eficiente.

Calitatea are de aceasta data un pret accesibil. Vasele sunt curate dupa fiecare spalare, nici o urme de pete sau grasimi, iar paharele nu mai au acele pete de calcar pe care le intalneam de cele mai multe ori cand foloseam solutia obisnuita de clatire.

Granulele odorizante au inlaturate si celalat neajuns, al mirosului neplacut care ramane in masina dupa depozitarea vaselor murdare.

Daca vreti sa cititi mai multe informatii despre brandul Somat, va invit sa accesati linkul care va conduce care site-ul lor

De asemenea, va las mai jos niste clipuri marca Somat cu 2 personaje, Maria si Dishy. Ei au cateva sfaturi utile care va pot ajuta sa folositi masina de spalat vase cat mai eficient.





















Produsele Somat le puteti cumpara la un pret bun si de pe site-ul de comert electronic eMag




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu